Zoeken
Menu

Je bent hier: Inleiding Hoe te winkelen Retour en reclamatie

Reclamatie

Heb je je bestelling ontvangen, maar iets klopt niet? Contacteer ons zo vroeg mogelijk op info@artalo.nl en we gaan samen een oplossing vinden.

Je bestelling reclameren, hoe doe je dat

Schrijf ons een e-mail

Schrijf ons een e-mail

Als je bestelling niet in perfecte staat is geleverd, schrijf ons zo vroeg mogelijk een e-mail.
Beschrijving van het probleem

Beschrijving van het probleem

Beschrijf het probleem dat je ondervindt zo gedetailleerd mogelijk. Voeg indien nodig fotodocumentatie bij.
We antwoorden zo vroeg mogelijk.

We antwoorden zo vroeg mogelijk.

We contacteren jou per telefoon of e-mail op zijn laatst op de volgende dag.
Klacht oplossen op afstand mogelijk of de bestelling moet teruggestuurd worden

Klacht oplossen op afstand mogelijk of de bestelling moet teruggestuurd worden

Moet je voor de reclamatie je bestelling terugsturen, pak de spiegel voorzichtig in, om de schade tijdens transport te voorkomen. Voeg het klachtprotocol aan de zending toe.

Reclamatie van het product

Hoe een reclamatie in te dienen?

Alle producten ondergaan een uitgangscontrolle en we zorgen voor vlekkeloze leveringen. Als je toch van mening bent dat je bestelling niet in perfecte staat is geleverd, contacteer ons zo vroeg mogelijk op info@artalo.nl en beschrijf het probleem. Ons antwoord kan je op zijn laatst de volgende dag verwachten.

Wat moet ik aan de gereclameerde bestelling toevoegen?

Het is beter om met elk probleem ons op info@artalo.nl te contacteren. Beschrijf het probleem dat je ondervindt zo gedetailleerd mogelijk, voeg ook het nummer van je bestelling of factuur bij. We nemen op zijn laatst de volgende dag contact met je op.

Naar boven